support@topbros.com

איך להרכיב מלתחה מושלמת של הלבשה תחתונה

כללי

כשאת בוחרת פריטי הלבשה תחתונה למלתחה שלך, יש מספר כללים שכדאי לעבוד לפיהם

כמה פעמים אמרת לעצמך שהגיע הזמן להתחיל להשקיע בפריטי ההלבשה התחתונה שאת קונה? את לא היחידה. נשים רבות מזניחות את התחום הזה במודע או לא במודע, גם אם הן מייחסות חשיבות רבה להופעתן החיצונית. לא עוד, הגיע הזמן להרכיב מלתחה מושלמת שתגרום לך להרגיש טוב עם עצמך מבפנים והחוצה.

הלבשה תחתונה – מאיפה מתחילים?

מדובר אולי בפריטים קטנטנים יחסית, אך הם עולים כמו כל בגד אחר ואם קונים הלבשה תחתונה של מותג מפורסם, המחירים יכולים להיות גבוהים ולהגיע למאות שקלים לפריט בודד. לכן, כדאי לבנות את המלתחה בהדרגה, וכל פעם להוסיף פריט אחר.

באופן כללי הלבשה תחתונה כוללת את הפריטים הבאים: תחתונים, גופיות, חזיות, גוזיות, מחטבים, כותנות לילה ופיג'מות. מלבד פיג'מה, כנראה שרוב הפריטים יהיו לעינייך בלבד ואולי לעיני בן זוגך, אך זו אינה סיבה לוותר עליהם או להסתפק בהלבשה תחתונה מרופטת ודהויה. איך בוחרים? באמצעות הכללים הבאים.

תחתוני סבתא אאוט – גזרה מחמיאה אין

בכל מלתחה של הלבשה תחתונה חשוב שתבחרי בפריטים שלא יגרמו לך לנוע באי נוחות או לחוש מבוכה, ועם זאת הגיע הזמן לוותר על תחתוני הסבתא הגדולות שנראות לך כמשרתות שתי מטרות במקביל: גם תחתון וגם מחטב. כיום ניתן לרכוש תחתונים מחמיאים הכוללים מחטב מובנה, שאינם נראים מיושנים. הכלל הראשון הוא למצוא את הגזרה המחמיאה לגופך ואותה לרכוש. בעניין זה אל תהססי להתייעץ עם המוכרות בחנויות ההלבשה התחתונה. בדרך כלל יש להן ניסיון רב והכשרה מתאימה והן ידעו לכוון אותך לגזרה הטובה ביותר עבורך, מבלי שתחושי מבוכה.

אותו הכלל עובד גם לגבי בחירת חזיות. חזייה טובה היא חזייה שתספק לך את התמיכה הנדרשת ולא תיצור עומס על הכתפיים והגב. כשאת בוחרת חזייה, קחי בחשבון שכדאי שיהיו לך במלתחה לפחות שני סטים של חזייה ותחתון תואמים. סט כזה יגרום לך להרגיש נשית וישפיע מבלי שתשימי לב על הליכתך ועל מה שאת משדרת.

כלל נוסף הוא לבחור בגוונים שונים מאותו פריט. מבחר הצבעים יאפשר לך להתאים את הלבנים לבגדים שתלבשי, ללא חשש שהם יבלטו או ייראו דרכם.

אם הזכרנו קודם תחתוני סבתא, זה הזמן גם להיפטר מכל החולצות הרחבות שאת לובשת כפיג'מה, ולהחליף אותן בכותנות או סט חולצה ומכנס באיכות טובה ובמגע נעים על הגוף. כדאי כמובן שהבדים יהיו איכותיים כדי לאפשר לעור לנשום במהלך שנת הלילה.

הכלל האחרון הוא פשוט לדעת מהיכן לקנות. כשאת מוצאת חנות טובה להלבשה תחתונה, המחזיקה את הגזרות המחמיאות לך בסגנון שאת אוהבת, כדאי לדבוק בה!

מה שאת לובשת מתחת לבגד אולי לא גלוי לעיני כולם, אך הוא בהחלט משפיע על התחושה שלך ועל מה שאת משדרת, לכן חשוב לקנות הלבשה תחתונה מגוונת, מחמיאה ואיכותית.

פוסטים דומים