support@topbros.com

הדפסת הזמנה לאירוע חתונה

עיצוב

השלב הבא אחרי בחירת הטבעות הוא לתכנן את ההזמנה לאירוע. היכן אפשר לעשות זאת?

בחרתם כבר טבעת אירוסין וטבעת נישואין ועכשיו הגיע הזמן להתחיל לתכנן את אירוע החתונה. השלב הראשון שכל זוג צריך לעשות הוא לבחור תאריך ומקום בו ייערך האירוע. לאחר שסוגרים את שתי הנקודות הללו, צריך להתחיל לשלוח הזמנות לאורחים.

היכן מעצבים הזמנה לאירוע חתונה?

כשאתם מחפשים רעיונות להזמנה לחתונה עומדות בפניכם שתי אפשרויות שונות. האפשרות הראשונה היא לפנות למעצב גרפי באופן פרטי ולבקש ממנו לעצב עבורכם הזמנה. האפשרות השנייה היא לחפש בית דפוס המספק גם שירותי עיצוב גרפי להזמנות וגם הדפסת הזמנה לאירוע. כך תוכלו להרוויח שתי ציפורים במכה אחת.

הדפסת הזמנה לחתונה בבית דפוס – היתרונות

הבחירה בבית דפוס כמקום לעיצוב והדפסת הזמנות לחתונה היא בחירה הנושאת עמה יתרונות רבים. היתרון הראשון הוא שבאותו מקום תוכלו לקבל את שני השירותים: עיצוב והדפסה, ולעתים זה גם יצא זול יותר מהזמנת שני השירותים בנפרד.

היתרון השני הוא שבית דפוס מקצועי יוכל להציע לכם מספר רב של אפשרויות, החל מסוג הנייר והצבע ועד לגדלים שונים של הזמנה וסגנונות עיצוב ייחודיים. במקום כזה תוכלו להתרשם מתיק עבודות מגוון, ולראות האם הוא מכיל הזמנה בדיוק כמו שאתם רוצים או שאתם רוצים משהו שונה. הכל אפשרי.

היתרון השלישי הוא שמעצבים גרפיים העובדים עם בתי דפוס, הם בעלי ניסיון רב בעיצוב הזמנות לכל סוגי האירועים כולל חתונות, ולכן הם ידעו להוביל בצורה מקצועית ואדיבה, תוך מתן טיפים נבונים שיסייעו לכם מאד בתהליך הבחירה.

עיצוב הזמנה לחתונה – למה צריך לשים לב?

החלטתם להזמין את עיצוב ההזמנה וההדפסה בבית דפוס, מה הלאה? עכשיו צריך להחליט מה חשוב לכם שיופיע בהזמנה, וכאן כדאי לשים לב לאפשרויות הבאות:

  • יום האירוע כולל תאריך לועזי ו/או תאריך עברי.
  • שמות החתן והכלה בלבד או גם שמות ההורים מכל צד.
  • מקום האירוע ושעת קבלת הפנים והחופה.
  • שילוב פסוק או משפט משיר שבני הזוג אוהבים.
  • שילוב תמונה או איור מיוחד, על פי בחירת בני הזוג.

אחרי שהחלטתם מה יופיע בהזמנה שלכם, הגיע הזמן לבחור את הצבעים וסגנון העיצוב וכאן האפשרויות הן אינסופיות. ניתן לבחור בעיצוב פשוט וקלאסי, עיצוב יוקרתי אלגנטי, עיצוב מודרני וצעיר וכן הלאה.

לאחר שתבחרו את עיצוב ההזמנה, תוכלו לבדוק האם בית הדפוס יכול להשתמש בעיצוב הנבחר לטובת מיתוג האירוע, וכך תוכלו להזמין מדבקות, פתקי הושבה, מספרי שולחן ומוצרים מודפסים נוספים באותו סגנון של ההזמנה שנשלחה לאורחים.

פוסטים דומים