support@topbros.com
טבעת אירוסין זהב

הדרך אל הטבעת המעוצבת

תכשיטים

 

טבעת אירוסין מסמלת אושר, התרגשות והתחלה חדשה. אתם משקיעים זמן רב בבחירתה, ובדרך כלל לא חושבים כלל על הדרך שעברה עד שהגיעה ונענדה באהבה על האצבע המיועדת. טבעת אירוסין מעוצבת היא מוצר יקר ואיכותי, שעובר תהפוכות רבות וגלגולים מעניינים עד שהוא ראוי להיות התוצר הסופי המוכר לנו. איזו דרך עוברת טבעת האירוסין, ומה היא טומנת בחובה?

השלבים ביצירת הטבעת

* ראשית כל, יש להכין את גוף הטבעת עצמה. לצורך זה חותכים את המתכת לגודל המתאים, ואם היא משולבת בריקוע מסוים, זה הזמן להטביעו בתוכה.

* לאחר שהמתכת חתוכה בגודל הרצוי וברוחב המתאים, יש לעצבה לצורת הטבעת המעוגלת. הדבר נעשה על ידי שימוש במוט מעגלי, רצוי מפלדת אל חלד. המתכת מכופפת סביב המוט ומקבלת את צורתה בעזרת פטיש מיוחד לעיצוב תכשיטים, עד שהיא מקבלת את צורת הטבעת המוכרת והאהובה.

* השלב הבא הוא אחד החשובים ביותר: עיצוב התופסן שנועד להחזיק את היהלום, מרכז הטבעת. חותכים רצועת מתכת אחרת לכמה חלקים המחזיקים את התופסן, ומלחימים אותו במקום המיועד לו. חשוב שההלחמה תהיה מדויקת וחזקה כדי שהיהלום יעמוד בדיוק במקום הראוי לו.

* אם הטבעת נועדה להשתבץ ביהלומים נוספים, זהו השלב שבו משתמשים בכדור חריטה מיוחד. קודחים חורים זעירים במתכת ויוצרים 'קצה מקרין' שישמור על היהלומים במקומם.

* לבסוף, מלטשים שוב את הטבעת ומכניסים את היהלום למקומו. כעת הטבעת מוכנה לשימוש, ובצורתה זו אתם פוגשים בה בחנות.

לסיכום, נראה כי הטבעת המוכרת לנו עברה דרך ארוכה עד שהייתה ראויה להיענד על אצבעה של הבחורה המאושרת. אם תהיתם לגבי המחיר הגבוה של טבעות האירוסין, אולי לאחר קריאת הכתבה הזו תבינו את הסיבה לכך. בכל טבעת מושקעות שעות רבות של מאמץ וטרחה, והתוצר הסופי והיפהפה הוא ההוכחה לחשיבות העבודה המקצועית.

 

פוסטים דומים