support@topbros.com

הוצאת רישיון למשאית לעבודה מסודרת ורווחית

כללי

כשכל שאר תחומי העיסוק מתנדנדים וקשה למצוא עבודה קבועה, יש תחום אחד שנשאר יציב ותמיד יהיה בו צורך. מה דעתך על רישיון למשאית?

אחת לכמה זמן אנו קוראים דיווחים על עלייה באחוזי האבטלה ועל גל פיטורים בחברות גדולות. אין ספק שכולנו רוצים להתפרנס בכבוד ולשמור על מקום עבודה קבוע, אך איך עושים זאת בפועל?  במכללת ידע זה אפשרי, באמצעות רישום לאחד מהקורסים המבוקשים ביותר – נהיגה במשאית. לקורס זה יכולים להירשם גם צעירים מעל גיל 19 וגם מבוגרים , ועל ידי כך לרכוש מקצוע מכניס ומכובד, המתאים למי שאוהב להחזיק את ההגה בידיים ולעבוד בעבודה מעניינת.

במה אפשר לעבוד עם רישיון למשאית?

נהגי משאיות מבוקשים בתחומים רבים בתעשייה בארץ מאז ומתמיד, ובין היתר על ידי חקלאים, חברת שליחויות, חברות פארמה, חברות להובלת דירות, חברות להובלת סחורה רגילה וסחורה בקירור לבתי עסקים וחנויות, חברות בנייה וחברות רבות נוספות. חלק מן החברות מעסיקות ישירות אצלן נהגי משאית, בעיקר כשהשימוש שלהן במשאיות הוא יומיומי, וחברות אחרות מעדיפות לשכור את שירותיהם של נהגי משאיות כשמתעורר הצורך.

היכן אפשר להוציא רישיון?

הרישיון הנדרש לנהיגה במשאית הוא רישיון C, וכדי להוציא רישיון למשאית צריך להירשם לקורס עיוני במכללה מאושרת על ידי משרד התחבורה ומשרד העבודה, כמו מכללת ידע. אנחנו במכללת ידע מתמחים בהכשרה מקצועית בכל מה שקשור לתחבורה ציבורית ונהיגה במשאיות. את הנושאים העיוניים תוכל ללמוד אצלנו ממיטב המרצים, וליהנות מאווירת לימודים פתוחה וחווייתית.

רוצים להגשים חלום ולהוציא רישיון לנהיגה במשאית? פנו למכללת ידע לקבלת פרטים מלאים על התנאים לרישום לקורס והוצאת הרישיון, ונוכל להתחיל ללוות אותך מהשלב הראשון ועד ליציאה לעולם העבודה, כשבידך מקצוע רווחי ויציב.

פוסטים דומים