support@topbros.com

המסחטה שתוציא לגזרים את המיץ

כללי

בכל בית יש מפעם לפעם צורך לסחוט פירות קשים. וכמובן שגם בקיוסקים ובחנויות לממכר משקאות קיים צורך תמידי במסחטה כזו. כיצד לבחור את המסחטה המתאימה?

כדי להפיק מגזרים מיץ טבעי ומזין יש להצטייד עם מסחטה איכותית ועוצמתית. כזו שלא נבהלת מהפרות הקשים, ולא מאטה את הקצב לנוכח מצב הצבירה שלהם, אלא מצליחה לסחוט אותם במלוא העוצמה ולהפיק מהם משקה טבעי, מתוק ובריא עד מאוד! שימו לב שבתחום המסחטות יש מגוון כלים ומכשירים מסוגים שונים. חשוב כמובן שמולכם תעמוד מסחטה איכותית וטובה שתוכל לספק לכם את המיץ בכמות הרצויה ובמהירות המתאימה.

פרמטרים לבחירת מסחטת פירות קשים

1. פרמטר ראשון – איכות המוצר

אי אפשר להתפשר על מוצר שאינו איכותי. מוצר באיכות ירודה לא יענה על הצורך ולא יבצע את העבודה כפי שהנכם מצפים ממנו. בחרו מוצר איכותי שמיוצר על ידי חברה אמינה ובעלת שם בתחום. אמנם לרוב מוצר כזה יעלה מחיר יקר יותר ממוצר באיכות רגילה או נמוכה, אבל ההשקעה הזו שווה ומשתלמת. שכן מסחטה איכותית תבצע את התפקיד שלה כמו שאתם רוצים בדיוק.

2. פרמטר שני – שיטת העבודה

בתחום המסחטות למיצים קשים יש מספר שיטות עבודה. כדי שתהיו מרוצים מהמוצר עליכם לבחור מוצר שפועל בשיטה יעילה ומוצלחת. לאופן העבודה יש משמעות גם למרקם המיץ ולצבע שלו. לכן עליכם לברר היטב על המסחטות הקיימות ועל אופן הסחיטה שלהם.

3. פרמטר שלישי – כמות סחיטה

כדי להפיק תועלת מקסימלית מהמסחטה חשוב לבחון את הספק העבודה של המסחטה. כמה ירקות או פירות תוכל המסחטה לסחוט בבת אחת? כמובן שהבחירה שלכם תהיה בהתאם לכמות המיץ שאתם זקוקים בשימוש הרגיל שלכם. לשימוש ביתי תספיק מסחטה קטנה או בינונית. ואילו עבור צרכים מסחריים חשוב יהיה לבחור מסחטה גדולה שתוכל לסחוט בבת אחת כמות גדולה.

4. פרמטר רביעי – ניקיון

כאשר משתמשים עם מסחטת פירות קשים הפירות ונתזי המיץ בהחלט מלכלכים את הסביבה. גם הכלי עצמו צובר לכלוך – כמה זמן ייקח לכם לנקות את הסביבה ואת המסחטה עם תום העבודה? חשוב לברר על נקודה זו ולבחור מכונה של יהיה מסובך מידי לנקות אותה. כך לא תחשבו פעמיים לפני כל פעם שאתם מוציאים את המסחטה ממקומה.

5. פרמטר חמישי – אחריות

ברכישה של מכשיר חשמלי חשוב לשים לב לאחריות שהיצרן נותן למכשיר. האחריות של החברה מספרת הרבה על האיכות של המוצר וכמובן על מידת שביעות הרצון שלכם מהמוצר. האחריות מבטיחה שאם תתרחש תקלה יש לכם אל מי לפנות במקרה של תקלה.

המסחטה תאפשר לכם להפוך את הפרי או הירק הקשה למצב צבירה נוזלי! שווה וכדאי להגיש לבני הבית ולאורחים כוס משקה צלול וטרי, גדוש בוויטמינים ורכיבים בריאים שיעשו לכם ולכולם רק טוב!

פוסטים דומים