support@topbros.com

הרמת עפעפיים לצורך אסתטי ובריאותי כאחד

כללי

חלק גדול מהניתוחים הפלסטיים נועד כדי לשפר את המראה האסתטי באזור כזה או אחר בגופנו. אך במקביל, יש ניתוחים שנועדו לא רק לשיפור המראה החיצוני, אלא גם כצורך בריאותי. כזה הוא ניתוח הרמת עפעפיים.

ניתוח הרמת עפעפיים מבוצע בגברים ובנשים, כאשר יש צניחה חלקית או מלאה של העפעף. צניחה כזו משפיעה על מראה הפנים, כך שאם אדם סובל ממצב כזה הוא יראה עייף, מבוגר ולעתים גם חולה. כמו כן, כפי שציינו קודם, עפעף צנוח הוא לא רק הפרעה אסתטית, אלא יכול להפריע בצורה מהותית לשדה הראייה וחדות הראייה של האדם, ולכן מדובר בצורך בריאותי.

מה גורם לצניחת עפעפיים?

צניחת עפעפיים יכולה להיגרם ממספר סיבות, כאשר העיקריות הן גנטיקה, גיל ומחלות המשפיעות על שרירי העיניים. אם גם אצלכם אובחנה צניחת עפעפיים, אין סיבה להמשיך לסבול וכדאי לפנות בהקדם לאיש מקצוע כמו ד"ר אבי וינברג המומחה בניתוח הרמת עפעפיים כדי לבדוק התאמה.

ניתוח זה נחשב לניתוח פשוט יחסית שאינו אורך זמן רב, כאשר שיטת הניתוח תלויה באיזה עפעף נדרש התיקון, העליון או התחתון, כאשר במקרים רבים יש צורך בתיקון שני העפעפיים יחד. לאחר הניתוח תוכלו ליהנות ממראה בריא וצעיר יותר של הפנים, ותרגישו זאת מיד כשתסתכלו לראשונה בראי או כשתקבלו תגובות מהסביבה. מלבד השינוי האסתטי, תרגישו שיפור משמעותי בראייה.

בדיקות התאמה וניתוח בקליניקות של ד"ר אבי וינברג

למרות שמדובר בניתוח פשוט לכל הדעות, חשוב לזכור שאזור העיניים הוא עדין ורגיש מאד, וכל פגיעה באזור זה יכולה לגרום לנזק משמעותי. לכן חשוב לפנות לרופא מומחה, שיבצע את הניתוח. לד"ר וינברג יש ניסיון רב בניתוחים פלסטיים והוא מבצע את ההליך בזהירות רבה וברמת דיוק גבוהה.

פוסטים דומים