marcel
וילונות - הופכים את הבית ליצירת אמנות

וילונות – הופכים את הבית ליצירת אמנות

עיצב פנים

אנו רגילים לחשוב על וילונות כעל תוספת נוי לבית. אכן, וילונות מקשטים היטב את הבית, בכל חדר שבו הם נמצאים. מלבד היתרונות הפרקטיים של וילון, כמו האפשרות ליצור פרטיות מבלי לחסום את האוויר המגיע מבחוץ, יצרה של הצללה נעימה וכן הלאה, וילונות יוצרים מראה אחיד ומעוצב לחדר, ומעניקים לו יופי מיוחד במינו. אנשים בעלי ידיים אמנותיות יכולים ליצור לעצמם וילונות מותאמים בצורה מושלמת לעיצוב החדר, עם מגוון רעיונות מפתיעים.

וילונות לחדרי ילדים

לכל חדר ישנו סגנון עיצובי שמתאים לו. בסלון, מרבית האנשים רוצים ליצור מראה מכובד ויוקרתי, או מראה ביתי וחמים, ולשם כך הם משתמשים בריהוט בסגנון מתאים ובווילונות משלימים, במראה קלאסי. בחדרי שינה מרבית האנשים מעדיפים וילונות בצבעים רכים, שמעניקים נעימות ואינטימיות לחדר השינה. במטבח, מי ששם וילון, שם דגש בעיקר על הפרקטיקה של החלון ועל הנוחות שלו. אך המקום שבו אפשר להתפרע באמת עם סגנונות עיצוביים של הווילונות הוא חדר הילדים. זהו החדר שבו ניתן להכניס את כל הצבעוניות, את כל היצירתיות, את הסגנונות המגוונים, וליצור חדרי ילדים מרהיבים, בשילוב של וילונות אמנותיים ויצירתיים במיוחד.

מתאימים את הצבע

הטרנד הנפוץ ביותר הוא ליצור חדר ילדים בצבעים אחידים. לרוב בוחרים בשני צבעים שיש ביניהם קשר כלשהו, ומעצבים באמצעותם את החדר כולו – צובעים את הקירות בגוונים המתאימים, משלבים את הצבעים הנבחרים בארונות, במגרות, בדפנות המיטה וכן הלאה. גם וילונות לחדרי ילדים משתלבים בצבעים הללו. ניתן לרכוש וילונות מתאימים, או לתפור אותם לבד באמצעות בדים שמותאמים בדיוק לצבעי החדר, ועם דוגמא בעלת אלמנטים ילדותיים שמתאימים ל"תושבי" החדר. התוצאה היפהפייה מובטחת.

יוצרים אמנות

ומי אמר שווילונות צריכים להיות עשויים מבד? אנשים יצירתיים באמת יכולים למצוא מגוון רעיונות ליצירה של וילונות מחומרים מפתיעים ואפילו בחומרים נפסדים. וילונות חוטים, למשל, יכולים להיות עשויים ממגוון חוטים ושאריות של בדים, חבלים וכדומה. ניתן ליצור וילונות משרשראות של פקקים, צדפים, כפתורים ועוד רעיונות מסוג זה. הפעילו את היצירתיות שלכם, ותראו איך חדר הילדים שלכם הופך לארמון.

פוסטים דומים