marcel
תכשיטים

זיהוי של תכשיטים איכותיים

תכשיטים

כיום עם התפתחות ענף העיצוב הושפע גם עולם התכשיטים הרחב, ניתן למצוא חנויות רבות המשווקות תכשיטים מסוגים שונים. למרות ריבוי ההיצע הגדול של תכשיטים ואביזרי אופנה עדיין לקוחות רבים מתבלבלים ורוכשים תכשיטים במחירים זולים אך ברמת איכות נמוכה. על מנת לבחור תכשיטים איכותיים יש להצטייד במידע שהכנו עבורכם.

חומרי גלם

הפקטור הראשון והחשוב ביותר בעיצוב תכשיטים איכותיים הוא חומרי הגלם בהם משתמשים לייצור התכשיט. ניתן למצוא תכשיטים מחומרי גלם שונים: כסף, זהב, נחושת, גולדפילד, זהב לבן וכמובן תכשיטים בשיבוץ יהלומים ואבני חן. ככל שחומר הגלם יותר איכותי וטהור כך המחיר לרוב יהיה יקר יותר. כמובן שאם התכשיט משובץ באבני חן יוקרתיות או יהלומים המחיר יושפע מכך ויעלה בהתאם לאיכות האבנים המשובצות בתכשיט.

עצובים

כאשר מדובר בתכשיטי איכות ניתן למצוא מגוון רחב ידיים וכמעט אין סופי של עיצובים. תכשיטים המעוצבים בהתאם לקולקציות התכשיטים הנחשבות יהיו עדכניות ומחירן יהיה גבוה יותר מאשר עיצובים ישנים שאינם מותאמים לאופנה הנוכחית הקיימת בעולם האופנה. תכשיטים איכותיים ומעוצבים ניתן למצוא ברשתות גדולות וגם בחנויות אצל מעצבי תכשיטים פרטיים.
איכות יצרן, חומרי גלם ברמה גבוהה ותחזוקה נכונה יסייעו לכם לשמור על תכשיטים לאורך שנים

אינות ואחריות

כאשר בוחרים תכשיטים חשוב לבדוק את רמת האמינות של החנות או בית העסק ממנו רכשתם את התכשיט. בתי עסק וחנויות רבות מעניקות אחריות לתקופת זמן מסוימת, באם נגרם נזק לתכשיט כמו סוגר שבור, שרשרת קרועה או כל נזק אחר ישנן חנויות המתחייבות לתקן את התכשיט או להחליפו ללא תוספת תשלום. בדקו היטב האם החנות או בית העסק ממנו רכשתם את התכשיט עומד בתנאי האמינות והאחריות המתאימים לכם.

עידות

עמידות תכשיטים קשורה גם לאיכות חומרי הגלם ואיכות היצרן וכמובן גם לתחזוקה המותאמת של התכשיט. ידוע כי מתכות משתנות ומתבלות עם הזמן ובהיעדר תחזוקה נכונה הנזקים הופכים להיות גלויים יותר ויותר. הדרך למנוע את התבלות ושחיקת התכשיט היא ללמוד כיצד מתחזקים נכון את התכשיט על מנת לשמור על איכותו לאורך שנים.
שימו לב כי אתם רוכשים תכשיטים מבית עסק המעניק אחריות על התכשיטים ולימדו כיצד לתחזק אותם על מנת שישמרו לאורך זמן מנזקי חום, לחות ורטיבות.

פוסטים דומים