support@topbros.com

כל המידע על מתופפים לאירועים

כללי

בחירת האטרקציה לאירוע הבא שלכם, היא הכי קשה, כמובן אחרי בחירת אולם, תקליטן וצלם. למה בכלל לבחור אטרקציה לאירוע? לא חשוב אם מדובר בבר מצווה, בת מצווה, חתונה או אפילו בריתה, האירוע יקרה פעם אחת ולא יחזור על עצמו, לא תרצו שדווקא באירוע שלכם הארטקציה תהיה גרועה, וזה הזיכרון שהאירוע שלכם ישאיר בעיני האורחים. חשוב להתאים את סוג האטרקציה לסוג האירוע, מה הכוונה? במידה ומדובר בברית לילד, לא תרצו להביא סדנת כלי תיפוף, הרי רוב הקהל יהיה זוגות/משפחות עם ילדים קטנים, כמו שאירוע כמו חתונה לא תרצו להביא אטרקצייה שמתאימה לילדים קטנים, לפיכך מומלץ להתאים את סוג האטרקציה לאירוע בו תרצו לשלב את האטרקציה.

למי מתאים מתופפים לאירועים?

מתופפים לאירועים מתאימים כמעט לכל סוגי האירועים, מכיוון שהם מתאימים את אופי הפעילות לאירוע, באירועים כמו חתונות, המתופפים ירקידו את הקהל, וישתדלו שהם לא ירדו מהרחבה, ככה הרבה תמיד תהיה מלאה, בבר מצווה, המפעילים יוכלו לעשות סדנת מתופפים, להביא כלי תיפוף לאירוע, וכל הילדים יוכלו לנגן בהרמוניה ביחד, בסדנאות בבית ספר, יגיעו המתופפים עם כלי תיפוף כמספר המשתתפים וילמדו את הילדים, מקצבים, ואיך להרגיש את הקצב. לפני סגירת המתופפים, חשוב לדבר והתייעץ עם בעל החברה לגבי אופי האירוע, ומה ניתן לעשות באותו אירוע (במגבלות האולם לדוגמא).

חשוב לעשות בחירה נכונה של חברת האטרקציות, כי לא הייתם רוצים בושות בחתונה שלכם ושהאורחים יצאו עם טעם מר מהאירוע. אם יש את האופציה, עדיף ללכת לאירוע (מבלי שהמפעילים ידעו), ולראות מתופפים לאירועים בלייב, לראות איך הכימיה שלהם עם הקהל, האם יש שמחה ברחבה, וכמובן האם הם נותנים שירות טוב.

פוסטים דומים