marcel

כל הציוד הנדרש לפתיחת מסעדה

כללי

חברת "סטאר קלינר פרופשיונל" תספק עבורך את כל צורכי הציוד עבור המסעדה החדשה שלך. אם יש לך מסעדה בתהליך התהוות כנראה שאתה כבר יודע בכמה תכנון לפרטי פרטים זה כרוך. כדי שהעסק החדש שאתה מקים יצליח וישגשג חשוב שתבסס כבר מעכשיו תשתית טובה ואיכותית שתהווה קרקע יציבה לכל הפעילות הרבה הכרוכה בניהול מסעדה. חלק מתשתית טובה היא לדאוג לאספקה שוטפת וקבועה של ציוד למטבח, חומרי ניקיון, טואלטיקה כלים חד פעמיים וכל מה שמטבח מוסדי זקוק על מנת לתפקד בצורה טובה ויעילה וללא תקלות.

חברת "סטאר קלינר פרופשיונל" הוקמה במטרה לתת מענה לכל צרכי הציוד של המטבח המוסדי. חברת "סטאר קלינר פרופשיונל" משרתת מגוון רחב של עסקים בתחום המזון ודואגת עבורם לאספקה קבועה ושוטפת של ציוד למסעדות. החברה קיימת משנת 2001 ומספקת שירות איכותי של ציוד ברמה הגבוהה והטובה ביותר ונותנת מענה כוללני לצרכיה השוטפים של כל מסעדה.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב ואיכותי של מוצרים חד פעמיים, מתקניי היגיינה ייחודיים, תכשירים וחומרים ייעודיים לרחיצת כלים ולכביסה שיקלו עליכם את החיים, מוצרי נייר וטואלטיקה, מוצרים בתחום האריזה ועוד.

היכנסו עכשיו לקטלוג המוצרים שלנו ותוכלו להתרשם ממגוון המוצרים העשיר והרחב ומהפתרונות אותם אנו מציעם בתחום הציוד הנדרש לתפעולו של מטבח תעשייתי או מוסדי.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר: http://www.starprofessional.co.il/

פוסטים דומים