support@topbros.com

למה כדאי לרכוש שירות מענה אנושי לחברות ועסקים?

כללי

לרכישת שירות מענה טלפוני אישי לעסק יש סיבות רבות, אך קודם כדאי להבין באיזה שירות מדובר ומה הוא כולל.

שירות מענה טלפוני אנושי הוא שירות המיועד לחברות ועסקים. שירות זה הוא למעשה גיבוי לכל השיחות הנכנסות למשרד, כאשר כל שיחה זוכה למענה מנציג אנושי במהירות וללא המתנה, גם מעבר לשעות הפעילות. בנוסף יש אפשרות לביצוע שיחות יוצאות, בהתאם לצורך, על ידי נציגים מקצועיים אשר למדו היטב את תחום הפעילות של העסק ויודעים כיצד להתנסח בצורה רהוטה, ברורה ואדיבה.

מה כולל השירות?

ניתן לתפור את חבילת השירות בהתאם לצרכים הייחודיים של החברה או העסק, אך באופן כללי שירות זה יכול לכלול מוקד מכירות, זימון תורים, קביעת פגישות, שירות לקוחות ושירותי מזכירה. לשירות מענה טלפוני אנושי יש יתרונות רבים וכאן נזכיר את העיקריים שבהם. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנתב שיחות לעמדות פנויות וכך לתת מענה זמין ומהיר לכל מתקשר, וגם להוסיף פתיח או הודעה מוקלטת במידת הצורך.

יתרונות שירות מענה טלפוני אנושי לחברות ועסקים

היתרון הראשון הוא שכל אדם, בין אם הוא לקוח ובין אם הוא ספק, המתקשר אליכם למשרד, זוכה למענה מנציג אנושי אשר מכיר לעומק את תחום הפעילות בו אתם עוסקים ומוכשר לענות ולתת תשובות מקצועיות. המענה זמין ומהיר, ואם תרצו הוא יכול לעבוד גם 24 שעות ביממה, כולל סופי שבוע וחגים.

היתרון השני הוא שאתם מקבלים דוח מסודר של כל השיחות הנכנסות והיוצאות. הדוח מאפשר לעקוב אחר מספר המתקשרים, משך השיחות ואחוזי הצלחה במקרה שמדובר בשירותי טלמרקטינג או טלמיטינג. כמו כן, הדוח ישמש ככלי לניתוח ועיבוד נתונים ושיפור השירות.

היתרון השלישי הוא שהשירות חוסך לכם זמן רב, אותו תוכלו להקדיש לטובת קידום העסק ושאר המטלות הכרוכות בניהול.

היתרון הרביעי הוא שבחברות מסוימות ניתן להזמין שירות מענה אנושי במספר שפות. במשרדים רבים המעסיקים מזכירה, יש לפעמים מצבים בהם מתקבלת שיחה מלקוח שאינו דובר עברית והמזכירה לא תמיד יכולה לתת לו מענה הולם. כל שיחה כזו יכולה להוביל לאיבוד לקוחות. לכן, כדי למנוע מצבים כאלו או אם אתם עסק הפונה לקהל רחב הדובר שפות זרות, כדאי להיעזר בשירות מענה טלפוני אנושי, כדי שהמתקשרים יוכלו לנהל שיחה עם נציג השולט בשפה שהם דוברים.

מתלבטים לגבי התרומה של מענה אנושי לעסק שלכם? אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם צוות המומחים שלנו, לקבל פרטים נוספים ולבדוק האם השירות יכול לתרום לקידום העסק ושיפור המענה הטלפוני.

 

פוסטים דומים