support@topbros.com
מזרנים

מזרנים- אלו סוגי מזרנים קיימים, ומה מתאים לכל אחד?

כללי, עיצוב

מי יכול לוותר על שינה טובה? שינה טובה הרי מתחילה ממזרן טוב ומפנק, אז איך מוצאים את המזרן שיהפוך לנו את הלילות ללילות חלומיים.

לכל אחד מתאים המזרן שלו. אין ספק כי העדפות של המזרנים בין האנשים הם רבות, ואף יותר מזה, לא בכל תקופת חיים אנחנו מעוניינים באותם מזרנים, הרבה מאוד פעמים, דווקא אלו שמאוד אהבנו הפכו ללא נוחים ונדרשו לשנות קטגוריה של רכות, לעיתים אהבנו רך בבחרות אולם כשהתבגרנו רצינו לשנות כיוון דווקא למזרן שיהיה קשה יותר.

להלן דוגמא לסוגים בולטים של מזרנים הבולטים בארץ.

מזרן רך ומפנק

אם אתם אנשים עדינים שאוהבים את הליטוף והחום שמשרה מזרן טוב ומפנק, אין ספק שמזרן רך ונעים הוא הקטגוריה שתהיה אהובה עליכם. המזרנים הרכים הם המזרנים הנבחרים כמעט בכל בתי המלון בעולם, כאשר הרכות מסמלת את האיכות וההתפנקות. חשוב מאוד לדעת לבחור סוג כזה שהתחושה שלו לא תגרום לכם לשקוע כמו בבור, אלא סוג שגורם לתחושה עדינה ורכה של גמישות ואלסטיות בהתאם למשקל הגוף.

מזרן קשיח וקצת קשוח

אם אתם מהסוג השני של האנשים אתם לא יכולים לסבול מזרון רך, מזרון רך עלול לגרום לכם לכאבי גב ואתם תמצאו את עצמכם מתעוררים בבוקר עם התכווצויות לא רצויות. לרבים מהאנשים דווקא המזרנים הקשים הם המספקים את התמיכה הרצויה. דווקא הקהילה הבוגרת יותר באוכלוסייה כיום מעדיפה את המזרנים הקשיחים והקצת קשוחים, שנותנים תמיכה חזקה וקונטרה לגוף האדם.

מזרן לספורטאים שצריכים אותו באמת

במידה ואתם ספורטאים, אין ספק שהספורט מפיק מהגוף שלכם אנרגיות משמעותיות והשרירים שלכם זקוקים לשחרור ורוגע במהלך הלילה. כמו כן, גם השרירים שלכם זקוקים לתמיכה משמעותית ומדויקת יותר מכל קטגוריה אחרת. כך מזרני ספורטאים נעשים בקפידה רבה יותר על הפיזיולוגיה והאורתופדיה של גוף האדם. מזרנים אלו הם ללא ספק הקטגוריה היקרה יותר, המדע משקיע הרבה מאוד משאבים דווקא בתחום זה למצוא התאמה מושלמת לצרכיהם של הספורטאים העייפים.

מזרן לנוער

הנוער המתבגר  וההורמונלי ישן בממוצע יותר מכל מבוגר, כמו כן ידוע שגוף האדם גדל דווקא בזמן השינה. לכן לא מפתיע שתחום המזרנים לנוער משגשג. שינה טובה גורמת לערנות ושיפור הביצועים בזמן הלימודים והפנאי בחיי הנוער, לעומת זאת שינה לקויה ומחסור בשינה הנובע ממזרן לא מותאם גורם לעייפות ומתוך כך לחוסר ריכוז, ירידה בציונים, ירידה בכוח המנטלי לפעילות גופנית, למצבי רוח ואגרסיביות.

מזרן לילדים ותינוקות

לילדים ולתינוקות שלכם מגיע יותר, מזרנים שכאלו צריכים להיות על פי תקן מיוחד של משרד הבריאות, לעיתים יש צורך גם לוודא שהמזרן נקרא מזרן נושם, ושהוא עומד בקריטריונים בטיחותיים לרפואת התינוק ובריאותו.

בחירה של מזרן איננה פשוטה, ההמלצה המרכזית היא לגשת לחנות ולנסות את המזרן ולא להתבייש לשכב עם כרית מתחת לראש ולחוות כל מזרון בצורה הטובה ביותר, בצורה המעשית ולראות למה אתם מתחברים באמת.

קניה מהנה!

פוסטים דומים