support@topbros.com

תוכנה לניהול תורים

כללי

איך מייעלים את ניהול התורים ומשפרים את השירות? מתקדמים לניהול תורים בעולם הדיגיטל

הקדמה הטכנולוגית הובילה לתכנון וייצור של כלים יעילים ונוחים לשימוש, היכולים לסייע לבעלי עסקים ולארגונים שונים, במטלות הניהול והעבודה היומיומיות. אחד הכלים הללו זוהי תוכנה לניהול תורים. ברוב המרפאות ובבתי חולים כבר החלו להשתמש בתוכנות אלו, אך למעשה הן יכולות להועיל לכל עסק או ארגון בו מקבלים קהל ומתנהלים לפי קביעת תורים מוזמנים מראש.

כיצד יכולה תוכנה לניהול תורים לסייע לעסק שלך?

כדי לקדם ולייעל את העסק שלך, יש צורך באיזון בין שתי פעולות: הפעולה הראשונה היא ניהול מסודר ומאורגן, הלוקח בחשבון את כל המרכיבים ואת לוח הזמנים. הפעולה השנייה היא לשמור על לקוחות מרוצים באמצעות שיפור השירות. תוכנה לניהול תורים עושה את כל זה ואף יותר:

  • חיסכון בכוח אדם – אין צורך להקצות מזכירות שיתנו מענה טלפוני למתקשרים לקבוע תור, ואין צורך בקלדניות שיכניסו את התורים ליומן העסק או המרפאה. המשמעות היא חיסכון כלכלי עצום לעסק.
  • קיצור זמן ההמתנה – מכיוון שמדובר במענה ממוחשב ולא אנושי, התוכנה יכולה לטפל במספר פניות במקביל. כלומר, תוכנה לניהול תורים מקצרת את זמן ההמתנה והתוצאה: לקוחות מרוצים.
  • ניהול מספר מערכות – במקום בו יש צורך במספר תורים עבור מספר לקוחות או אפילו לאותו לקוח, כמו בנק או מרפאה, המערכת יכולה לנהל מספר יומנים במקביל ולחסוך טעויות ואי הבנות. המטופל סיים את הביקור אצל הרופא וכעת הוא מופנה לאחות? המערכת תדאג להעביר את התור שלו ישירות לחדר האחיות.
  • מעקב – בכל מקום בו יש צורך בקביעת תורים מראש, אפשר להבחין בתופעה של ביטול תורים. לביטול יכולות להיות סיבות רבות, שרובם קשורים ללקוח עצמו ולא לעסק, אך התוכנה מאפשרת לך לעקוב בצורה נוחה אחר ביטול תורים ולזהות דפוסי ביטול החוזרים על עצמם.
  • הדפסה – תוכל להדפיס רשימות תורים מעודכנות ישירות מהתוכנה. בתוכנות מתקדמות יותר אפשר גם להדפיס דוחות בחתכים שונים וגרפים, מהם ניתן ללמוד הרבה על טיב השירות שאתם נותנים וכיצד ניתן לשפר אותו.
  • זימון תורים מקוון – בחלק מן התוכנות יש אפשרות לזימון תורים מקוון. הלקוחות הם אלו הקובעים את התור דרך האינטרנט, וכך הם יכולים לבחור לעצמם את היום והשעה הנוחים להם מבין התורים הפנויים. זימון תורים מקוון אינו מצריך כוח אדם זמין, אלא מתבצע בצורה ממוחשבת 24 שעות ביממה.

התקדמו גם אתם לעולם הדיגיטל ורכשו תוכנה לניהול תורים עוד היום. לא תאמינו באיזו מהירות תתרגלו לכל היתרונות שהיא מביאה עמה.

 

פוסטים דומים