support@topbros.com

איך בוחרים מדביר להרחקה והדברה של פשפש המיטה

בעלי מקצוע

פשפש המיטה הוא טפיל שנמשך בעיקר אל יונקים בעלי דם חם, בעוד שבשל כך הוא נפוץ בעיקר בקרב בני אדם ובעלי חיים. כיום ישנם אלפי זנים של פשפשים כאשר בישראל נפוץ במיוחד פשפש המיטה אותו אפשר לגלות על מזרונים, מערכות ישיבה, מיטות ועל מרבצים של בעלי חיים.

מה צריך לדעת על פשפש המיטה?

פשפש המיטה הוא חרק קטן שמגיע לגודל מקסימאלי של 6 מילימטרים והוא מקפץ ממקום למקום במהירות ולכן קשה לזהות אותו למגר אותו כמו גם להפטר ממנו! בשל כך רבים פונים לשירות הדברה על מנת לבצע הדברת פשפש המיטה. חשוב לדעת כי פשפשים לרוב אינם מזיקים, אך הם בהחלט מציקים ועוקצים ולכן חשוב לטפל בנושא ויפה שעה אחת קודם!

אז כיצד בוחרים מדביר טוב להרחקת פשפשים?

על מנת לבחור מדביר טוב ומקצועי, חשוב לדעת בתחילה כי הדברה כזאת אינה נעשית על ידי חומרים כימיים, אלא שהיא חייבת להתבצע באמצעות מכשיר אדים וקיטור אשר באמצעותו אפשר להשתמש במים חמים על מנת להדביר את הפשפשים.

הדברת פשפשים באמצעות קיטור הינו הכרחית וזאת מפני שהדברה רגילה אינה יעילה בשל העבודה שפשפשים נוטים להימצא בין חריצים, שקעי חשמל, בתוך מיטות ומזרונים ולכן הדברה כימית לא תועיל ורק תרעיל את הסביבה.

בשל כל אלה חשוב לבחור מדביר מקצועי שמבצע את הדברת פשפשים באמצעות מכונות קיטור ואדים, תוך שהוא מבצע שאיבה של כלל החרכים, החריצים והמקומות בהם יכולים להימצא פשפשים.

עוד יש לשים לב כי המדביר מבצע את השאיבה והאידוי של המזיקים בצורה ממוקדת ללא מרחק רב של מכשיר האידוי מהפשפשים ובכך מבצע סיכול מידי של פשפשים במבנה.

כאשר אתם בוחרים איש מקצוע שימו לב כי הוא מנוסה, מיומן בהדברת פשפשים כמו גם שהוא יכול לאפשר לכם אבחון של מקור המזיקים, לסייע לכם להבין כיצד מונעים כניסה של פשפשים וכיצד מתמגנים בעתיד מפני מזיק זה.

בנוסף יש לבחור מדביר שיכול להגיע כמה שיותר מהר אל המקום בו נמצאים הפשפשים כמו גם שהוא יוכל בסוף ההדברה להעניק לכם תעודת אחריות של שנה לפחות על הפעולה.  כך במידה והפשפשים יחזרו תוכלו ליהנות מהדברה חוזרת של המזיק ומתעודת אחריות שנתן לכם המדביר לאבטחת איכות ההדברה.

פוסטים דומים