marcel
ארונות-אמבטיה

ארונות אמבטיה – הפתרון לבלאגן בשירותים

רהיטים

חדר האמבטיה הוא בדרך כלל אחד החדרים הקטנים בבית. בגלל שיש לו כמה תפקידים ויש בו גם כיור, אסלה, מקלחון ואולי אמבטיה, הוא הרבה פעמים הופך מחדר קטן לחדר קטן וצפוף. הבלאגן גדל, המשפחה גדלה, וחדר האמבטיה נשאר בגודלו המקורי. מה עושים? איפה מאחסנים את כל הציוד? ואיך שומרים על חדר אמבטיה מסודר, שקל לנקות אותו?

הפתרון הנפוץ והמומלץ הוא פשוט מאד: ארונות לחדר האמבטיה. כמובן, אפשר לשפץ את החדר, אפשר לעבור דירה, אפשר למצוא מקום אחר לכל הבלאגן. אבל בהנחה שאתם לא יכולים לשפץ, לא מעוניינים לעבור דירה, ויודעים היטב שאי אפשר פשוט להעביר את כל הציוד לחדר אחר – הפתרון יהיה ארונות לאמבטיה.

ארונות לאמבטיה יכולים להיות תלוים או עומדים, וכמו כן יכולים להיות מתחת לכיור או בקיר נפרד. חשוב לשים לב שאתם מזמינים ארונות לאמבטיה שמאפשרים לכם לפתוח ולסגור את כל הדלתות (מקלחון, חדר האמבטיה, חדר שירות אם יש) בנוחות, וגם שמאפשרים לכם לאחסן בנוחות ובקלות את כל מה שכרגע נמצא ליד הכיור, על הרצפה, ליד האסלה, ובכל מקום אחר בחדר האמבטיה.

בוחרים ארונות טובים לאמבטיה

איך בוחרים ארונות לאמבטיה? קודם כל כדאי לבדוק איפה אפשר להכניס ארון, ואם צריך להביא איש מקצוע שיוכל למדוד ולהציע פתרונות מתאימים. שנית עליכם לחשוב איזה סוג ארונות אתם מחפשים. האם אתם מחפשים ארונות יקרים או זולים? מתחת לכיור או על היקר? עומדים או תלויים? באיזה עיצוב, ובאיזה צבעים?
אחרי שתמצאו את התשובות לכל השאלות הנ"ל בחברת OM DESIGN יהיה לכם רעיון ברור יותר לגבי מה אתם מחפשים ואיפה כדאי לכם להתחיל לחפש ארונות אמבטיה. כשאתם מתלבטים לגבי השאלה אם לקנות ארונות יקרים או זולים, תחשבו קודם כל: האם מדובר בבית שלכם או בשכירות? אם מדובר בשכירות, האם אתם מתכננים לקחת איתכם את הארונות האלה? וכמובן בכל שאלה עדיף לפנות לאיש מקצוע ולשאול לדעתו.

לפני שאתם קונים ארונות אמבטיה תבדקו שאתם יודעים מה בדיוק ברצונכם לרכוש.

פוסטים דומים