support@topbros.com

הכל אודות איך לבחור מנתח פלסטי?

בעלי מקצוע, כללי

יש רופאים רבים המתמחים בפלסטיקה ועובדים במחלקות בבתי החולים השונים ובמרפאות פרטיות, אז איך אפשר לדעת אצל מי לקבוע תור?

יש תחומים בהם אי אפשר להתפשר על פחות מהטוב ביותר וניתוחים פלסטיים הוא אחד מהתחומים הללו. כל המטרה בניתוח פלסטי המבוצע לצורך אסתטי, הוא לקבל תוצאות מרשימות ומוצלחות ולכן חשוב לבחור ברופא מקצועי ומומחה. אך האם הטייטל של התמחות בפלסטיקה מספיקה כדי לקבוע תור? לא אם אתם מחפשים את הטוב ביותר.

קריטריונים לבחירת מנתח פלסטי

הקריטריון הראשון לפי מומלץ לחפש מנתח פלסטי הוא לעשות מחקר קצר לגבי תחומי ההתמחות הספציפיים של אותו רופא. תחום הפלסטיקה הוא תחום רחב הכולל מגוון ניתוחים ולכן אם אתם מחפשים רופא לניתוח הגדלת חזה כדאי לוודא שאתם אכן פונים לרופא בעל ניסיון בניתוחים אלו. ההתמחות הספציפית מבטיחה לכם ידע נרחב בטכניקות השונות לביצוע הניתוח וגם הקפדה להתעדכן בכל החידושים הרפואיים בתחום.

הקריטריון השני הוא המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם. אפשר לקרוא המלצות גם באתרי האינטרנט השונים, אך אין כמו המלצה של מכר קרוב כדי להרגיע את החששות שאכן מדובר ברופא מקצועי ואמין, בעל אחוזי הצלחה גבוהים.

קריטריון נוסף הוא לבדוק האם הרופא חבר באחד האיגודים הקשורים לרפואה הפלסטית. מדוע זה חשוב? קודם כל כי תפקיד באחד האיגודים האלו מצביע על רמת מקצועיות ומומחיות גבוהה וגם על הערכה מצד הקולגות לתחום. יתרון נוסף הוא שחברות באיגוד כזה מאשרת שמדובר ברופא העובד לפי הסטנדרטים המחמירים ביותר ועושה שימוש במכשור וחומרים איכותיים ובעלי תו תקן.

הקריטריון הרביעי זו המעטפת שמציע לכם אותו רופא. ניתוחים פלסטיים יכולים להתבצע במסגרת בית חולים או במסגרת מרפאות פרטיות, ומלבד הרופא שיבצע את הניתוח בפועל תצטרכו להיות בקשר גם עם צוות הכולל אחיות ומזכירות. רמת השירות של הצוות, האדיבות והמקצועיות חשובים מאד לתחושת הנוחות שלכם לאורך כל התהליך. גם תנאי האשפוז לאחר הניתוח חשובים, כאשר כדאי לברר מהי מידת הפרטיות שתוענק לכם במהלך ההתאוששות.

הנקודה האחרונה והחשובה מכולם היא הכימיה שנוצרת ביניכם לבין הרופא ולכן אל תוותרו על קביעת פגישת ייעוץ ראשונית. בפגישה זו תוכלו להתרשם מאופי הרופא ומרמת השירות שלו, ולראות האם אתם מרגישים אתו נוח.

ניתוח פלסטי יכול לגרום למעט מבוכה, במיוחד בפגישה הראשונה ולכן חשוב מאד לבחור ברופא שיודע לכבד את הפרטיות שלכם ולענות לכם בסבלנות ובאדיבות על כל השאלות.

הכותב הינו דוקטור מומחה לניתוחים פלסטיים – ד"ר ערן חדד

פוסטים דומים