support@topbros.com

המאפיינים של נורות לד פחם

כללי

בזכות התאורה העדינה והמראה המעוצב, הפכו נורות לד פחם למוצר מבוקש בעיצוב פנים. אך יש להן מאפיינים רבים נוספים שכדאי להכיר.

נורות פחם

במבט ראשון, נורות פחם נראות בדיוק כמו נורות להט רגילות, אך למעשה מדובר בנורות מיוחדות, בהן במקום חוט להט יש סליל פחם. סליל הפחם יוצר אור עדין, המתאים במיוחד לעיצוב פנים של בתים, בתי קפה, מסעדות, ברים וחללים קטנים. סליל הפחם יוצר אור צהוב עדין, המשרה אווירה מיוחדת. כיום, אפשר לרכוש גם נורות לד פחם, אשר מביאות איתן את כל היתרונות ומתגברות על חסרונות רבים.

מה מיוחד בנורות לד פחם?

בניגוד לנורות פחם אשר מאופיין באור צהוב, נורות לד פחם יכולות לספק אור צהוב או לבן, לפי בחירה. זהו המאפיין הראשון שחשוב לדעת לגבי נורות אלו. מאפיין נוסף זו העובדה שנורות לד פחם אינן צורכות חשמל ברמה גבוהה, ולכן הן מהוות פתרון חסכני במיוחד, במקומות בהם יש שימוש מוגבר באור. החיסכון בצריכת חשמל, ועמידותן הגבוהה של נורות לד פחם, הופכת אותן גם לפתרון תאורה עם אורך חיים ארוך, שאינו מצריך החלפה בתדירות גבוהה, כמו נורות אחרות.

למרות שמדובר בנורות שאינן צורכות הרבה חשמל, הן מפיקות תאורה חזקה יותר וזהו מאפיין חשוב המשמש כיתרון גדול, בנורות לד בכלל ובנורות לד פחם בפרט. יתרון נוסף זו האפשרות לדימור התאורה, וכך ניתן לווסת את כמות האור הרצויה בכל רגע נתון.

את הנורה ניתן להשיג בסוגי הברגה שונים, וכך אפשר להתאים את הנורות למגוון גופי תאורה הנמכרים כיום. כמו כן, למרות שאפשר להבריג בקלות נורת לד פחם בתוך גוף תאורה, הן בהחלט יכולות לשמש גם בצורה חשופה, כתאורה עצמאית. שימוש כזה מתאים בעיקר למי שמחפש סגנון אותנטי כפרי, המקבל חיזוק בזכות המראה המהפנט של סליל הפחם, הנראה כנר דולק.

עוד מאפיין שכדאי להכיר, מתייחס לצורת הנורה. מכירים את נורת הליבון הקלאסית? תוכלו למצוא נורת לד פחם בצורה זהה, וגם בצורות אחרות כמו אגס, נורות מעוגלות, מוארכות, מוזהבות, אטומות ושקופות ועוד אפשרויות רבות נוספות. כך אפשר להתאים את הנורה לכל סגנון עיצוב, בין אם מדובר בבית פרטי או במקום מסחרי כמו מלון או מסעדה.

המאפיין האחרון שנציין כאן, זו העובדה שבשונה מנורות אחרות, נורת לד פחם מפיקה אור רב, אך היא אינה חמה במגע, ולכן בטוחה יותר בשימוש בקרב ילדים, ונעימה יותר בהארת חללים קטנים.

לצד כל המאפיינים הללו, עומד כמובן המאפיין של נורות פחם רגילות, וזו התאורה הרכה והעדינה, המאפשרת לעצב חללים רבים ולספק פתרון דקורטיבי ייחודי. נורות לחד פחם תורמות ליצירת אווירה אינטימית ואותנטית, ההופכת כל מקום למעורר עניין.

פוסטים דומים