support@topbros.com

המסת שומן בקור החידושים האחרונים

כללי

טיפולי המסת שומן אינם חדשים בתחום הטיפולים האסתטיים, אך התפתחויות מדעיות וההתקדמות הטכנולוגית המואצת, הובילו ליצירת שיטות טיפול חדישות ויעילות יותר

המסת שומן בקור הידועה גם בשם הקפאת שומן, היא החידוש האחרון בתחום טיפולי המסת השומן. אם בעבר נהגו לבצע המסה של מצבורי שומן באמצעות שימוש בגלי רדיו ואולטרסאונד, אשר פגעו בתאי השומן, כיום מבססים את הטיפולים על גלי קור. כיצד משפיע הקור על תאי השומן ואיך הוא יכול לשמש להצרת היקפים ושיפור מראה העור? התשובות בהמשך.

השפעת הקור על תאי שומן

הוכח מחקרית שבטמפרטורה נמוכה מסוימת, תאי שומן נהרסים, בעוד ששאר התאים מסביב לא נפגעים. מסקנה זו הובילה לפיתוח שיטת טיפול שמטרתה להיפטר ממצבורי שומן נקודתיים, אשר אינם מגיבים לפעילות גופנית ודיאטות. הפעלת גלי קור על האזור המבוקש יוצרת בידוד של תאי השומן משאר התאים והרקמות שסביבם, ומזרזת את תהליך ההרס. לאחר מכן, התאים מתים ויוצאים לבד מהגוף, דרך מערכת השתן.

מבחינת המטופלת, מדובר בטיפול נעים ויעיל, שמבוצע בשכיבה ואינו אורך זמן רב. בתום הטיפול, אפשר לקום ולצאת מהמרפאה, ללא צורך בהתאוששות או משככי כאבים. היתרונות הרבים של הטיפול והתוצאות הטובות שנרשמו מאז החלו להשתמש בשיטה, הופכים את הקפאת שומן בקור לאחד הטיפולים האסתטיים המבוקשים ביותר.

מכשירים שונים להמסת שומן בקור

יש סוגים שונים של מכשירים המשמשים לטיפולי הקפאת שומן. אחד המכשירים המוכרים הוא מכשיר הכולל זרוע אחת הנצמדת לאזור הטיפול המבוקש, ומקרר אותו לטמפרטורה הרצויה. הזרוע מבצעת פעולה יניקה המפרידה את תאי השומן ובשילוב הקור, הם נהרסים לאט לאט. בחלק מן המכשירים קיים חיישן המווסת את הטמפרטורה באופן עצמאי, ובמכשירים אחרים לרופא יש שליטה והוא יכול לוודא שלכל אורך הטיפול העור נמצא תחת הטמפרטורה הרצויה.

את הזרוע ניתן להניח על הבטן, הירכיים, הישבן, הגב והחלק הפנימי של הזרועות. בחלק מן המכשירים יש יותר מידית אחת וכך אפשר לטפל במספר אזורים במקביל. מלבד הצרת היקפים באזור המבוקש, הטיפול גם מסייע לשיפור מראה העור, בעיקר במקומות בהם יש צלוליט.

עד לאחרונה, רוב המכשירים ששימשו להמסת שומן בקור, הצריכו מהמטופלת להגיע למספר טיפולים עוקבים בהפרשים קצרים, כדי להשיג את התוצאות הרצויות. אחד החידושים האחרונים הוא מכשיר המאפשר להיפטר ממצבורי השומן בטיפול בודד, ובכך מקצר באופן משמעותי את משך הטיפול.

כל השיטות להמסת שומן בקור אינן פולשניות, והן משיגות תוצאות מרשימות בפרק זמן קצר. מיד בתום הטיפול תוכלי לקום מהמיטה ולצאת הביתה, ללא כל צורך בזמן התאוששות או ימי מחלה.

עם זאת, הרגלי אכילה לא בריאים וחוסר בפעילות גופנית, עלולים לגרום לכך שתוך זמן קצר ייווצרו מצבורי שומן נוספים. לכן, לא משנה באיזו שיטת טיפול חדישה טופלת, חשוב לשמור על אורח חיים בריא, כדי לשמר את התוצאות לאורך זמן.

 

פוסטים דומים