support@topbros.com

טבעות אירוסין קלאסיות

תכשיטים

הבחירה בטבעת אירוסין היא אחת הבחירות המרגשות ביותר. כאשר אנחנו מגיעים סוף סוף לשלב הזה – הלב עולה על גדותיו ותחושות אושר מלוות אותנו כמו ענן ורוד ומענג. בשלב זה עלינו לרכוש את טבעת האירוסין עליה חלמנו ובה הגינו ולרכישה זו ציפינו ימים רבים. אך לפני שתרוצו לרכוש את התכשיט, שימו לב. זהב ויהלומים לא קונים בכל מקום! בודקים היטב לפני שקונים וכך גם לא מתחרטים… טבעות אירוסין קלאסיות לא קונים בכל מקום. 

כאשר הגענו סוף סוף לשלב הזה אשר בו אנחנו יוצאים לרכוש טבעת אירוסין, אנחנו מוצאים את עצמנו מרוגשים עד כלות. הלב עולה על גדותיו מרוב התרגשות ואנחנו פונים בצעדי ריקוד ממש לבצע את רכישת החיים שלנו… אך רגע לפני שאנחנו נכנסים אל החנות הראשונה אשר מבטיחה לנו את תכשיטי הזהב האמתיים ואת היהלומים הכי איכותיים ושווים, אנחנו חייבים לבדוק, אל מי אנחנו פונים ולאיזו חנות אנחנו נכנסים.

תכשיטי זהב אי אפשר לקנות כמו חתול בשק…

תכשיטי זהב אלו הם תכשיטים יקרים מאוד אשר נמדדים בגרמים ובאלפיות הגרמים. כל גרגר וכל חלקיק שווה הון רב. ע לכן, חשוב לבדוק היטב כי אנחנו בוחרים בתכשיט זהב שהוא אכן תכשיט איכותי, תכשיט אמין וכזה אשר אכן מכיל את החומר אותו אנחנו רוצים שהוא יכיל.

חשוב לברר כי מדובר בחנות אמינה ובמוכר ישר והגון אשר לא ירמה אותנו הן מבחינת החומרים אשר מרכיבים את הטבעת והן מבחינת המחירים אשר ידרוש עבור כל אחד מהתכשיטים אשר בחנותו.

לא כל הנוצץ – זהב הוא…

כאן חשוב לזכור את הכלל הידוע הטוען – כי לא כל הנוצץ – זהב הוא.

יש היום הרבה מאוד תחליפים לזהב וליהלומים כאשר הברק המסנוור עשוי בהחלט להטעות אותנו. תכשיטים אלו אשר הם אינם עשויים מהחומרים הנכונים עלולים לאכזב אותנו קשות לאחר זמן קצר, כאשר הצבע הזהוב – ישחיר, המראה של התכשיטים יגלה לנו בדיוק מה מכרו לנו. אך למרבה הצער, בתי העסק אשר מוכרים מוצרים כל כך לא שווים דווקא מן הסוג הזה, לא ממש מאפשרים לנו לחזור אליהם בתלונות. לעיתים יהיו אלו דוכנים בלתי מזוהים בקניון שבכל יום הם נמצאים במקום אחר, ולעיתים יהיו אלו אנשים אשר פועלים בשיטות של רמאות עד כמה שהדבר נשמע נורא, והם פשוט עלולים להתכחש לעובדה כי התכשיט נרכש אצלם.

על כן יש לבדוק היטב לפני הקנייה ויש לוודא מי הם הסוחרים של היהלומים, מה איכות היהלומים שהם מייבאים, מאיזה מדינות הם מייבאים את היהלומים ואם הערך של איכות היהלום שבאה לידי ביטוי בפאראמטרים כמו חיתוך, ניקיון ומשקל חשובים להם. יבוא יצוא וסחר בינלאומי של תכשיטי יהלומים הוא תחום לא קטן שבו מדינת ישראל שולטת ביד רמה. בבורסה ליהלומים נוכל למצוא המון סוחרי יהלומים, צריך לעשות בדק בית טוב למצוא את הסוחר האמין ביותר, שימכור לנו את היהלום האיכותי במחיר ההוגן בשוק.

 

פוסטים דומים