support@topbros.com

כך תזהו דלתות פנים איכותיות

כללי, עיצב פנים, עיצוב, רהיטים

מעוניינים להחליף את דלתות הפנים בבית? כדאי שתשקיעו בדלתות פנים איכותיות, שישמשו אתכם לשנים רבות.

תשכחו מכל מה שידעתם על דלתות פנים. כיום, הדלתות אינן משמשות רק כפריט פונקציונאלי, שנועד לסגור חלל וליצור פרטיות, אלא הן חלק מהותי מעיצוב הבית. זו הסיבה שתוכלו למצוא היום מגוון רחב של דלתות פנים, המגיעות בסגנונות עיצוב שונים ובאינסוף צבעים ושילובי חומרים. אך לא כל דלת פנים מעוצבת היא גם איכותית ומחזיקה מעמד לשנים רבות, ולכן חשוב לדעת איך לבחור בדלתות פנים איכותיות.

כיצד תזהו דלת פנים איכותית?

דלתות פנים איכותיות יקרות יותר, אך המחיר אינו הפרמטר היחיד לפיו ניתן לזהות דלת איכותית, ויש פרמטרים נוספים:

  • סוג – אפשר לחלק את סוגי דלתות הפנים לשלוש קבוצות: דלתות כוורת, דלתות פלקסבורד ודלתות פולימר. לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו, וחשוב להתאים את סוג הדלת לחדר בו היא אמורה להיות. לדוגמה: בחדרי רחצה, בהם אחוזי הלחות גבוהים וייתכן והדלת תבוא במגע עם מים, כדאי בדלת אשר עשויה מחומרים שאינם ניזוקים ממים, כמו פולימר.
  • ציפוי – חשוב לשאול מהו הציפוי של הדלתות, מכיוון שלציפוי או לחיפוי הדלת יש תפקיד חשוב גם מבחינת המראה החיצוני אך בעיקר בשמירה על הדלת מפני נזקים שונים, כמו נוזלים ושינויי טמפרטורה. הציפויים הנחשבים לאיכותיים הם ציפוי פורניר וצביעה בתנור, אם כי גם ציפוי מסוג למינציה השתפר בשנים האחרונות.
  • רכיבי מתכת – חלק בלתי נפרד מכל דלת אלו רכיבי המתכת, והם כוללים: ידיות, צירים ומנעול. חשוב שרכיבים אלו יהיו עמידים וחזקים ולכן צריך שגם עבודת הפרזול תהיה איכותית.
  • מאפיינים – דלתות פנים נפתחות ונטרקות הרבה והן גם חשופות למזיקים ביתיים, למים ולעתים גם לשמש. לכן, חשוב לבחור דלתות חזקות ועמידות, שלא יתנפחו או יסדקו עם הזמן, ושבתחתית הדלתות תהיה שכבה המגנה על הדלתות מפני מים. מאפיין נוסף הוא יכולת הבידוד של הדלת, וזה תלוי בעיקר בחומרים מהם עשויה הדלת ובחומר הציפוי הנבחר.
  • אחריות – חברה מקצועית ואמינה העומדת מאחורי הדלתות שהיא מייצרת, תיתן ללקוחותיה אחריות על גוף הדלת ורכיבי הפרזול, כאשר תקופת האחריות משתנה מחברה לחברה ויכולה לנוע משנה ועד לשבע שנות אחריות. שימו לב שיש אחריות גם למתקין הדלתות וזוהי אחריות נפרדת.

הנקודה האחרונה המעידה על איכות הדלת היא רמת הגימור שלה. בין אם מדובר בדלתות פנים מעוצבות או בדלתות במראה סטנדרטי, רמת גימור גבוהה ומדויקת מעידה על יצרן קפדן ומקצועי, היודע את עבודתו.

דלתות פנים איכותיות קונים רק מחברה מקצועית ואמינה, בעלת וותק בתחום. אל תתפשרו על פחות מכך!

 

פוסטים דומים