support@topbros.com

מה חשוב לבדוק כשהולכים לחפש אולם אירועים?

כללי

אירוע גדול בפתח ואתם מחפשים אולם אירועים במרכז? אלו הדברים שכדאי שתבדקו לפני שאתם סוגרים מקום.

אירוע זה תמיד דבר משמח ומעורר ציפייה והתרגשות, אך ההכנות לאירוע יכולות להיות קצת פחות מהנות, אלא אם כן יש לכם כבר ניסיון ואתם יודעים מה חשוב ומה פחות. אחד הדברים המשמעותיים ביותר בכל אירוע, זה המקום בו הוא ייערך. לאולם האירועים שתבחרו תהיה השפעה רבה על מידת ההצלחה של האירוע גם עליכם וגם על האורחים שתזמינו. איך לבחור נכון? באמצעות הרשימה הבאה.

קחו אתכם את רשימת הנקודות הבאה:

  • מיקום האולם – ביום האירוע עצמו אתם רוצים להתארגן בנחת, בלי לחץ, ולהגיע לאולם בקלות. לכן חשוב לבחור באולם הנמצא קרוב לאזור בו אתם גרים ושקל להגיע אליו. כמו כן, ישנם אנשים הבוחרים אולם אירועים במרכז גם אם הם גרים מעט רחוק יותר, כדי להקל על האורחים.
  • חנייה – כשבוחרים אולם אירועים במרכז אחת השאלות הראשונות שצריך לשאול היא האם יש לאולם חנייה. בעיית חנייה יכולה לגרום לאורחים שלכם לאחר ולגרום לעיכוב בכל לוח הזמנים של האירוע.
  • עיצוב האולם – חלק גדול מאולמות אירועים במרכז מעוצבים עדיין בסגנון מיושן. כמו כן תמיד ישנה התלבטות האם לבחור באולם מקורה או בגן אירועים. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע באווירה מעט אחרת, כדאי לחפש מקום לאירועים המעוצב בצורה מודרנית, שמציע שילוב בין שתי האפשרויות: מבנה סגור וגינה ירוקה ומטופחת. אגב, חלק בלתי נפרד מכל עיצוב זו רמת הניקיון השוררת במקום. חשוב שהמקום יהיה מבריק ומטופח, ושהניקיון יישמר לאורך כל האירוע.
  • גודל האולם – בדקו שהאולם מספיק כדי לארח את כל המוזמנים שלכם בצורה מרווחת, גם בישיבה וגם בעמידה בשלב קבלת הפנים או ברחבת הריקודים. מקום קטן וצפוף יכול לפגוע בשמחת האירוע.
  • תפריט – לא משנה כמה המקום יפה ומזמין, צריך שיהיה גם תפריט מגוון, עשיר וטעים. בחלק מן האולמות התפריט שתקבלו יהיה סטנדרטי ודי דומה, לכן אם אתם רוצים להפתיע את האורחים חפשו אולם אירועים במרכז שיוכל להציע לכם תפריט מקורי ומעניין, שלא רואים במקומות אחרים.
  • שירות – כדי שהאירוע יהיה מוצלח חובה שלצוות האולם תהיה תודעת שירות גבוהה, יכולת הקשבה, סבלנות ומידת גמישות מסוימת שתאפשר לבצע שינויים קלים והתאמות בהתאם לסגנון האירוע.

את כל הדברים האלו תוכלו למצוא אצלנו, ב-Ray. Ray הוא מקום צעיר וחדשני לאירועים בתל אביב, המציע לכם שילוב בין מיקום אטרקטיבי, עיצוב מודרני ומיוחד, תפריט שתוכנן על ידי אחד השפים המובילים בארץ ושירות ברמה שלא הכרתם עד היום.

לפני שאתם מגיעים להתרשם במו עיניכם, תוכלו לסייר באתר ולראות את גלריית התמונות, ואל תשכחו להביא אתכם את הרשימה, כדי שתוכלו לסמן וי על כל סעיף וסעיף.

פוסטים דומים