support@topbros.com

מחיצות אופן ספייס במשרד

כללי, עיצוב, רהיטים

איך נראה המשרד שלכם? כיום חלו שינויים רבים במשרדים ובעמדות העבודה. ומקובל ופופולארי לעצב את העמדות באמצעות מחיצות אופן ספייס.

מחיצות אופן ספייס הם מוצר יעיל ותועלתי עד מאוד שמאפשר לכל בעל משרד לעצב את המקום בצורה נוחה ויעילה עד מאוד. האופן ספייס מאפשר ליצור חלוקה ברורה של עמדות עבודה מחד, מאידך יש לכל עובד את המקום המוגדר שלו. כך שהמקום מהווה מקום מוצלח מאוד לעבודה משותפת. האווירה נעימה וההרגשה טובה.

למה כדאי לעצב בשיטה זו?

בעבר היו המשרדים מעוצבים בשיטה בה כל עובד היה סגור במשרד משלו. הייתה אמנם פרטיות רבה וכל עובד יכול היה להתרכז במלאכתו בצורה מושלמת. אם כי יש לעיצוב זה גם חסרונות. היות שהעובדים היו מנותקים זה מזה. אמנם כל אחד יכול לשקוע במלאכתו בלי הסחות דעת, אבל מצד שני האווירה משעממת מאוד ואין אינטראקציה עם חברה אנושית בסביבה. מתברר כי בשיטה הזו יש חסרון שהביא לכך שפתחו את העיצוב של החלל הפתוח. בשיטה זו מחלקים חדר גדול או אפילו אולם למספר עמדות עבודה.

העמדות מציעות לכל עובד מקום מרווח ונוח לביצוע המטלות שלו, מצד אחד הוא נהנה ממשטח פרטי ויכולת לשקוע בעבודה שלו, ומצד שני ברגע שמתעוררת שאלה יש לו אל מי לפנות, הצוות לצדו קרוב כל כך וללא טרחה רבה הוא יכול לפתח שיחה. העיצוב הזה מתאים גם לסביבת עבודה בה מספר עובדים עצמאיים עובדים זה לצד זה. כיוון שהמציאות מוכיחה שכאשר עובד מקיים אינטראקציה עם עובדים נוספים הוא מרחיב את מעגל הלקוחות ואת היקף העבודה. בדיוק בשיטת הנטוורקינג. ואכן במשרדים רבים ברחבי הארץ מעצבים בגישה זו את המשרדים והעובדים כולם נהנים מסביבת עבודה דינאמית ונעימה. העיצוב הזה מקובל גם בחו"ל והוא נעשה רווח ופופולארי מאוד בשנים האחרונות.

בחירה במחיצות חלוקה

כדי לעצב את המשרד כראוי חשוב למצוא מחיצות אופן ספייס מתאימות ונכונות. אלו שיספקו חלוקה נכונה ומוצלחת בין עמדות העבודה. על המחיצות להיות גבוהות מספיק כדי לספק פרטיות לכל עובד, ומצד שני לא להיות גבוהות מידי כדי לאפשר שיחה בין עובדים בעמדות הסמוכות.

בואו לבחור

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר מחיצות וסגנונות שונים של עיצובים וצבעים. המחיצות שלנו יאפשרו לכם לעצב את האום שלכם ולחלק אותו למספר העמדות הרצוי לכם בצורה יפה ויעילה ביותר. לאחר העיצוב יכיל המשרד את העובדים בנוחות רבה.

פוסטים דומים