marcel
פתיחת חברה – לקבל את כל ההדרכה

פתיחת חברה – לקבל את כל ההדרכה

כללי

הקמת חברה היא תהליך מורכב ובעל משמעות רבה. פתיחת חברה חדשה כרוכה בסיכונים רבים, וגם בהשקעה רבה, אשר דרושה על מנת ליצור חברה מצליחה, רווחית ומתפתחת. כאשר מקימים חברה, תמיד ישנו חשש מפני סגירת חברה. פירוק ברה יכול להתרחש בגלל קשיים כלכליים, בגלל בעיות ניהוליות או בגלל קשיים אחרים אשר מובילים לפירוק חברה. על מנת להימנע מן המצב הזה, חשוב מאד לקבל ייעוץ מקצועי ולווי מקצועי, כבר בשלבים הראשונים של הקמת החברה.

ליווי בפתיחת חברה

הקמת חברה, כאמור, היא תהליך מורכב. על מנת להבין את הכדאיות של הקמת חברה, ועל מנת להקים את החברה בצורה טובה ונכונה, שתניב הצלחות ורווחים ותמנע מצב של סגירת חברה בצורה לא רווחית, יש צורך בייעוץ במספר תחומים חשובים במהלך ההקמה והפתיחה של החברה. ראשית, יש צורך בייעוץ עסקי. הייעוץ יוודא שההחלטה לפתוח חברה אכן נכונה, ושההקמה של החברה כדאית ורווחית. לאחר מכן, ייעוץ עסקי יסייע בניהול נכון של החברה, בכתיבת תקנון נכון לחברה וכן הלאה. בנוסף לייעוץ העסקי, מומלץ להיעזר בייעוץ משפטי. ייעוץ משפטי יאפשר ליווי של החברה בכל ההליכים המשפטיים והחוקיים אשר מלווים את החברה, החל ברישום של החברה אצל רשם החברות וברשויות המשפטיות, דרך ניהול חוקי של החברה ועד לפעילות משפטית במקרים של תביעות או בעיות אחרות. ייעוץ נוסף שמומלץ לקחת על מנת לשמור על חברה רווחית הוא ייעוץ שיווקי – על מנת לשווק ולפרסם את החברה בצורה מתאימה, להביא את הלקוחות המתאימים לחברה, ולדעת כיצד לפנות לקהל היעד שרלוונטי עבור החברה.

סגירת חברה

אף אחד לא רוצה להגיע למצב של פירוק חברה. אך לעתים מצב כזה נוצר, ולאו דווקא מסיבות בעייתיות של קשיים וכדומה. גם בתהליך של פירוק חברה מומלץ לקחת ייעוץ משפטי ועסקי, על מנת לוודא שהתהליך של סגירת חברה נעשה בצורה נכונה, ומשאיר את בעלי החברה עם מינימום של נזקים בעקבות הפירוק, על מנת שניתן יהיה לשקם את ההריסות של החברה ולהמשיך הלאה.

פוסטים דומים