support@topbros.com

שטיחים תמיד ישארו אופנתיים!

כללי

נדמה שאין מי שיסרב להיכנס לחדר יוקרתי בבית מלון ולצעוד מעדנות על גבי השטיח הפרוש מקיר לקיר. זה יוצר תחושה של חופש, של רוגע, של חמימות יוקרתית ואינטימית. שטיחים מעניקים בעצם לכל מקום בו משתמשים בהם – את אותן התחושות.

קונים שטיחים והמקום הופך לחגיגה אמתית לעין וללב.

שטיח, זהו מוצר שאף פעם לא יצא וגם לא ייצא בעתיד מהאופנה. אם בשאר הפריטים העיצוביים ישנם טרנדים מתחלפים כמו טפטים על הקירות שנעלמו לטובת צביעה אומנותית וחזרו שוב בעיצובים שונים בתכלית, הרי שהשטיח שהיה הוא השטיח שיהיה. הוא עומד למרגלותינו ומעניק לנו תחושה של חום, של רכות, של יוקרה ושל מכובדות.

אז אם דברנו על שטיחים לבתי מלון הרי שאלו ממש לא שמורים רק לשם. אנחנו יכולים לבחור בשטיחים לכל חדר ולכל חלל בבית. השטיח יתרום רבות לכניסה לבית ולמסדרון. הוא יהפוך את חדר האמבטיה לנעים ומזמין. הוא מתאים גם לחדר הילדים שיעניק לדיירים הצעירים שלו את האפשרות ליהנות משעות ארוכות של משחק והנאה על גבי משטח רך ונעים.

הסלון יהפוך אף הוא לחגיגה יוקרתית ומושלמת בזכות השטיח ובקיצור – הבית כולו ישנה את פניו הודות לשטיח.

שטיחים – הדרך המהירה לשדרג את הבית

אז אם אתם מעוניינים לשדרג את הבית שלכם ולהפוך אותו למעוצב בסגנון יוקרתי, אך בלי להשקיע בשיפוצים יקרים או רכישה של רהיטים יקרים – לכו על שטיחים. השטיחים יעשו את זה הכי טוב שרק יכול להיות. כי שטיחים מסוגלים לשנות מקצה לקצה את המראה  של החדר, את האווירה שלו וכתוצאה מכך גם את התחושות של הדיירים או של המבקרים והשוהים במקום.

נסו, אתם לא תתחרטו!

פוסטים דומים