support@topbros.com

שייט ביאכטה מפנקת

בעלי מקצוע, כללי

את אולם השמחות לאירוע בדקת, וגם את המטפלת של המסג', וכשאתם יוצאים לטיול, את המלון, הצוות, והשירותים הנלווים לא תבדקו?
אדרבא, כאשר מדובר בשייט ביאכטה, יוצאים לים הפתוח, רחוק מהמרינה, מכל ציוויליזציה!

מוכנים לכל חלום
היאכטות חדישות, מתוחזקות היטב, ומציעות בית מלון על המים, הכולל חדרי שינה, חדרי רחצה, שירותים, חדרי מגורים, מערכות מדיה מתקדמות, וכמובן, הרבה פינוקים.
החל מארוחה זוגית רומנטית על המים, אבל לא רק, מסיבת רווקים ורווקות, מסיבות בר מצווה ובת מצווה, ימי גיבוש חברתיים, הפלגות משפחתיות מקרבות, הפלגות חברים, צילומי הריון על המים, הפלגת הרפתקאות ועוד!
החברה בנתה קונספט, אשר מאפשר גמישות מקסימלית, כך שאנו ערוכים לכל תפריט, שיעלה על דעתכם, כל עיסוי, שתחפצו בו, כל קישוט וכל אטרקציה.

השירותים שלנו
צוות הסקיפרים שלנו, ותיק בתחומו, ובעיקר, אוהב את הים, ישמחו לא רק לקחת אתכם לשייט ביאכטה, אלא גם ללמד, להסביר, להציג, ולהיות שם בשבילכם בים הפתוח, באהבה אמתית.
במשרד, או יותר נכון בערוצי התקשורת אתנו, ימתינו לכן צוות שירות ה back office , שישמחו לתת מנה לכל שאלה ובקשה הקשורה בשייט, החל מעיצוב הסירה לטובת המסיבה או ההפתעה, וכלה בהרכבת התפריט, רישום המוזמנים, והתאמת הקונספט לאירוע, כך שיש מי שדואג, שתקבלו שירות אישי ומקצועי, יש לאן לפנות.
עיסוי על גבי יאכטה, הוא עונג, שהיה שמור למעטים, שחוויה יוצאת דופן זו מתאימה, וצריכה להיות נגישה לכל מי שחפץ, ולכן על הסירות שלנו יחכו לכם מעסים מקצועיים בתחומים, אשר יעניקו חוויה שלמה לשחרור הגוף מלחצים ותעוקות.
הנפש תרווה צימאונה בריח הים, רחש הרוח, ותנועת הגלים, חוויה הוליסטית של גוף ונפש, בלתי נשכחת ומיוחדת.

רעיונות להשראה
חבילת ספא ביאכטה- הפסקה רומנטית באמצע השבוע או בסופו של 4 שעות של אהבה על הגלים, מוזיקה טובה, אוכל טוב, שקיעה יפה, וכמובן, האהבה שלכם, שזוכה למיקוד הזוגי, אותו היא צריכה.
ללא הפרעות והסחות דעת, רק שניכם, והסקיפר שלנו, שעומד לשירותכם.
מומלץ: לזוגות מאוהבים במיוחד!

סקיפר ליום אחד- תמיד אהבתם את הים, ותמיד חלמתם להשיט סירה? אנחנו מעבירים אליכם את המושכות לידיים, סקיפר ליום אחד, היא חבילת שייט ביאכטה זוגית, גם כהפתעה לבני הזוג ולעצמם בפרט, שבו תוכלו לזכות בהתנסות של השטת אחת מהיאכטות שלנו, את החוויה ילווה כיבוד קל (עם אופציה לארוחת בוקר או ערב לבחירתם) והפתעות נוספות.

 

לי-ים השכרת יאכטות מציעה שירותי השכרה ליאכטה ללקוחות פרטיים ועסקיים, וכמו כן השכרת יאכטות לסקיפרים, היאכטות מטופלות ומתוחזקות היטב, ויוצאות להפלגות ממרינה הרצליה, יחד עם צוות סקיפרים מקצועיים, כשהאווירה טובה והגלים טובים, יוצאים לחקור אופקים חדשים.

פוסטים דומים