support@topbros.com

שמונה סיבות למה אתם צריכים מענה אנושי בחברה שלכם

כללי, מחשוב

הקמת עסק חדש ותחזוקתו הוא ענין מורכב, ודורש התעסקות מרובה בפרטים. קשרי לקוחות הוא ענין הנמצא בראש סדרי העדיפויות, ותמיד עולה השאלה – אך עושים זאת נכון? לפניכם שמונה סיבות מדוע מענה אנושי זו הדרך האולטימטיבית ליצירת קהל לקוחות נאמן.

הזמן – אנחנו יודעים שאתם עמוסים, ושהזמן שלכם יקר. הקמת עסק ותחזוקו, כאמור, זו משימה מורכבת. פינוי הזמן שלכם מהתעסקות במתן שירות יכול לעזור לכם להגיע לדברים החשובים באמת. לא תיאלצו לבזבז זמן על גיוס ומיון עובדים ושילובם בחברה, חברה חיצונית תעשה הכל עבורכם. (על אחת כמה וכמה אם התכוונתן לתת את השירות בעצמכם…)

הפשטות – מעבר לזמן שנחסך, שכירת חברה חיצונית למתן מענה אנושי מורידה מכם דאגה אחת מהראש, ומשאירה לאחרים לחשוב על הכל. בעידן בו העומס עלינו כה גדול, קיימת חשיבות להקדשת אנרגיות רק על מה שחשוב – בלי לבזבז אותן על משימות שתוכלו להפקיד בידי אחרים.

הנגישות – מתן מענה אנושי מבטיח התאמה מירבית לסוגים שונים של אוכלוסיות הנושאות מוגבלויות שונות. זו השלכה של היכולת האנושית לזהות קושי ולאתר פתרון הולם – בין אם זה מענה בכתב ללקויי שמיעה, או מענה מילולי סבלני לאדם מבוגר המתקשה להסתדר עם מערכות טכנולוגיות.

המגע האישי – "כַּמַּיִם הַפָּנִים לַפָּנִים כֵּן לֵב הָאָדָם לָאָדָם". גם בתקופה בה הכל ממוחשב, בעת הצורך האדם זקוק לעתים למענה אישי שיביע אמפתיה ויתן לו הרגשה טובה יותר.

הדיוק. במערכות שירות לקוחות המבוססות על בינה מלאכותית, כמות האפשרויות המוצעת היא מוגבלת, ולא מכסה את כל הסיבות בגללן הלקוח פנה לקבל שירות. הדרך הטובה ביותר לוודא שהלקוח מקבל את מבוקשו היא פשוט להקשיב לו. בעזרת מענה אנושי, תוכל להיות בטוח שהלקוח שלך מקבל בדיוק את מה שהוא רוצה.

המקצועיות. היא פשוט טובה בלתת שירות. החברה גייסה ובררה את מיטב נותני השירות כדי לעצב סגל הולם, שיתן מענה אנושי איכותי למגוון גדול של מטרות עסקיות. השירות המנוסה מבטיח לך שתקבל עובדים המיועדים למתן מענה אנושי, בלי עגמת הנפש הכרוכה בהעסקת עובדים לא מתאימים.

המוניטין – הצבא צועד על קיבתו, ועסק – על המוניטין שלו. כשאתה שוכר שירותי מענה אנושי, אתה יודע שאתה יוצר לעצמך מוניטין מעולה במאמץ מינימלי. לקוחות מרוצים הם רכש שלא יסולא בפז.

החופש. גם כשאתה לא זמין למתן שירות מידי, תוכל לדעת שיש מי שמגבה אותך. כך, גם עובד עצמאי יכול להרשות לעצמו לצאת לפסק זמן מרענן להחלפת כוחות, בידיעה שהחברה שומרת על קשר רצוף עם הלקוחות.

המקפצה העסקית הבאה היא חברה המספקת מענה אנושי. הבטיחו את עתיד העסק שלכם בעזרת תמיכה אישית איכותית.

 

פוסטים דומים