support@topbros.com
המדריך הקצר איך לבחור מעקות חוץ

המדריך הקצר איך לבחור מעקות חוץ

בעלי מקצוע

את המעקות לבית ניתן לחלק ל2 תחומים ראשיים, מעקות חוץ ומעקות פנים. מעקות הפנים כשמם כן הם, מעקות לתוך הבית, ומעקות החוץ, הם מעקות למחוץ לבית. ההבדלים העיקריים בין השניים הם העיצוב ואיכות החומרים. נתחיל מהעיצוב, מכיוון שהמעקות נמצאות בתוך הבית, חשוב לשמור על עיצוב ודקורציה המותאמת לבית בו הן ממוקמות, לגבי העיצוב של מעקות מחוץ לבית, הוא תלוי עיצוב הגינה של הבית, לגבי איכות החומרים, במעקות חוץ חשוב להשתמש בחומרים חזקים ועמידים מול כל נזקי מזג האויר, חשוב לבדוק את החומרים לפני ההתקנה, מומלץ מאוד להשתמש במעקות לבחוץ מחומר אלומיניום, שכן הוא גם עמיד לנזקים, גם קל, גם משתלם במחיר.

קצת על חומר האלומיניום – האלומיניום הוא יסוד כימי מתכתי שמסומן AI ובעל מספר אטומי של 13. ביסודו האלומינים הוא מתכת רקיעה וכסופה. ניתן למצוא את האלומיניום בעיקר במחצבי בוקסיט ומומלץ בחסינותו לחמצון בעמידותו ובצפיפותו הנמוכה, מאשר האלומיניום לייצר מוצרים קלי משקל.
עם האלומיניום משתמשים בעיקר בתעשייה, לייצור חלונות, דלתות, ידיות ועוד.

לאחר שבחרתם חברה שתבצע לכם את עבודות האלומניום בבית, נשאר לכם לבחור עיצוב כאוות נפשכם וכמובן שיתאים לך לגינה. חשוב לשים לב שאת המעקה מייצרים מאלומיניום ולא מברזל, בנוסף שימו דגש על כך שאת המעקה ייצרו ללא הלחמות.

חשוב לבדוק שכשאשר החברה מתקינה את המעקות, היא נותנת ליווי ואחריות מלאה, ובמידה ומתגלה תקלות בהתקנה, היא תשלח טכנאי מטעמה לתקן את מה שצריך כמובן, ללא עלות. התקנת המעקות אמורה להסתיים באותו היום, במידה והעובדים התחילו מוקדם בבוקר וכמות המעקות סבירה. קראו ביקורות על חברות אלומיניום, ובקרו באתרי האינטרנט שלהם, להתרשמות העבודות.

למגוון מעקות חוץ הכנסו לאתר של N.S עבודות אלומיניום http://www.amit-maor.co.il חברה מומלצת של עבודות אלומיניום

פוסטים דומים